Se poate si la noi!


Weekendul acesta am mers cu familia la circ. Pentru ca Renatei ii plac la nebunie "pestacolele" si pentru ca incerc pe cat posibil ca activitatile de la sfarsitul saptamanii sa fie cat mai educative, am ales sa vedem premiera spectacolului "Arena Magica"



Cu toate ca pana la 16 ani am locuit la o aruncatura de bat de Parcul Circului si, implicit, de Circul Globus, nu eram o invitata permanenta a locului, in primul rand pentru ca, dintotdeauna, m-a deprimat ideea de a vedea animale chinuite, tinute in conditii nu tocmai placute si biciuite pentru amuzamentul spectatorilor. Dar... ce nu face un parinte pentru copilul lui?








Asa ca mi-am luat inima in dinti si, nestiind exact cum va fi spectacolul, am hotarat sa mergem. Surpriza, insa! Showul a fost unul minunat! Extrem de captivant, antrenat si amuzant in acelasi timp. Ne-a "tinut" atat pe noi, cat si pe cea mica. Iar numerele cu animale au fost o foarte mica parte a reprezentatiei, lucru ce ma face sa-i felicit pe cei de la circ! Deci se poate si la noi!



Vedeta spectacolului este un magician francez, Vincent Vignaud. Ne-a captivat cu felul in care a reusit sa se dezlege din lanturi, cu a facut 3 asistente sa apara de nicaieri si apoi cum a reusit sa dispara de pe scena....


De departe, numarul care mi-a placut cel mai tare a fost al unui domn trecut bine de prima tinerete, un roman, care a facut acrobatii spectaculoase la inaltime. Dincolo de acuratetea executiei numarului si de dificultate, a reusit sa ne trezeasca tuturor admiratia prin carisma si buna dispozitie.



Showul s-a incheiat cu evolutia exceptionala a gupului Alexandros. Mai multi tineri de la noi, extrem de talentati si care ne-au tinut cu sufletele la gura cu salturile lor impresionante.



In cadrul spectacolului au mai fost artisti din Franta, Rusia, Germania, Spania si Ucraina. Iar tot ce pot sa spun este felicitari, Circul Globus! Ati aratat ca ati evoluat, ca sunteti atenti la ceea ce publicul cere si ca va pasa!
Asadar, daca aveti timp si chef, mergeti sa vedeti Arena Magica! Nu o sa regretati!





Comentarii

  1. Am fost si eu la circ saptamana trecuta, la Arena Magica. Nu mai fusesem din copilarie si am avut asteptari mult peste nivelul a ceea ce am vazut. Din pacate, nu au fost decat putine numere cu animale si si acelea de foarte scurta durata, in rest numere comice (asa le numesc poate ei, caci mie clownii si ceea ce fac ei nu mi se pare defel amuzant si nu mi-au placut nicicand), acrobatii si numerele de magie ale magicianului francez, Vincent Vignaud pe numele sau (destul de interesante, e drept, dar NU pentru copii - asistentele sale dezbracate si miscarile lascive demne de cabaret nu sunt clar pentru un public de varsta prescolara, asa cum erau prin sala). Oricum, am vazut foarte bine ca in afara numerelor cu animale micutii se plictiseau si nu aveau rabdare sa ramana linistiti pe scaune. Mai erau persoane care spuneau si ei ca in zilele fara animale, spectatori ioc. Ce sa vada copiii? Dezbracatele si acrobatiile si dansurile cu mangaierea iluzionistului (fie el si francez) poate ii intereseaza pe adulti, nu pe copii. Pacat, tot ceea ce a insemnat cirul va fi distrus prin interzicerea numerelor cu animale. Ramane Grupul Alexandros, dar numai cu ei asta nu mai inseamna circ!.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare